Dag 15: Dagje Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Familie Noordam - WaarBenJij.nu Dag 15: Dagje Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Familie Noordam - WaarBenJij.nu

Dag 15: Dagje Dublin

Door: Chantal Noordam

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2011 | Ierland, Dublin

Vanochtend op tijd uit bed en ontbijten, want om 8.50 uur zou de hop on hop off bus voor het hotel staan om ons naar het centrum van Dublin te brengen. Op dat moment waren we de enige toeristen, maar de bus reed nog langs 4 andere hotels. Het waren zeer luxe hotels en er stapte bijna niemand in,blijkbaar zit de luxe society niet echt op z'on bustour te wachten. Bij het beginpunt van de tour stapte we over op een andere bus die ons langs alle bezienswaardigheden zou brengen. In het begin was de tour erg saai met onwijs veel verkeerslichten onderweg. Van ellende begin de gids allemaal onnozele dingen te vertellen. Er zijn bijvoorbeeld twee busrotes door de stad geel en rood. Maar ja, de bussen zijn allebei rood. Erg belangrijk tijdens de busrit, nee dus...Na een kwart van de busrit hadden we het eigenlijk wel gezien en we vonden de dingen die we hebben gezien niet echt bijzonder. Raken we misschien verwend? We besloten om de te blijven zitten tot het eindpunt en dan lekker te gaan winkelen. Hadden we nog niet gedaan deze vakantie. En geshopt hebben we zeker! Kleding voor Harrie en mij, souvenirs (heel dublin is inmiddels in de auto geladen!),wii spel en natuurlijk nog een starbucksmok voor vriendin Sandra. Moe maar voldaan gingen we met de DART trein terug naar het hotel. Ik had op de kaart al Dart-stadion zien staan, maar dacht eigenlijk dat dit een groot stadion was voor Dart kampioenschappen. Blijkt het de plaatselijke trein te zijn,oeps foutje! Even bijgekomen in het hotel nog wat gegeten en straks ons favoriete programma kijken 'Come fly with us'..Dit is een parodie op het vliegveldprogramma van Easyjet met de makers van Little Britain. Helemaal geweldig!!In Nederland zal er vanaf eind augustus ook een versie te zien zijn met o.a Carlo Boshard en Irene Moors. We zijn benieuwd of dit net zo leuk is. Morgen gaan we helaas Ierland verlaten en terug richting huis, waar we hopen vrijdagochtend aan te komen.

• 26 Juli 2011 - 21:37

Esther:

Goede terugreis naar huis
    En ik heb genoten van jullie verslagen

• 27 Juli 2011 - 10:12

Sandra Lansbergen:

Oeh ik zie ineens dat jullie over 2 dagen alweer thuis komen: GENIET dan maar EXTRA van de laatste 2 dagen!!

• 27 Juli 2011 - 13:33

Frido:

Ha Harrie en Tallie
    Jullie hebben al veel gezien zeg, goede reis terug en tot snel
    Groetjes Frido en Jolanda